食完宵夜之後我地都好飽呀><飽到坐左係張床度唔願郁....之後我地又係床度玩下咁...玩到3點到..我開始累喇~
可能我唔舒服la...尋日朝早都係咁架la~~我訓左係張床度..之後熙又想訓覺..咁我同佢咪訓先囉..剩番carol同sandy
係度玩同傾計..冇幾耐佢地都訓左la....
第2朝9點幾到sandy就叫我地起身la...我地執下d野..睇下電視咁..12點到就出番去交key la~~交完之後就去食
野~~我同熙就試左一碗都幾spicy既拉麵,佢地就食其他餐...不過我真係食唔到呀><我同熙本來都諗住食完野之後去
冰室買個蛋撻係船度食..但食完碗麵之後我地都好飽,so最後都冇買到.....真係冇口福呀><
跟住我地就搭1:15個班船走...走個時都有少少唔捨得架...而且又因為落雨冇得去張寶仔洞喎..唉...不過今次我
都係第一次同fd自己咁去camp,又第一次飲beer喇...又第一次學識同玩鋤大dee...好多第一次呀><
係船度我地係度影下相咁囉~~落左船之後我地就係ifc周圍行下同影下相咁...之後就搭mtr轉82m返home~~
返到home都成4點...之後就即刻bathing同執野喇~~
執完野又開左電腦玩下咁...之後夜晚11點幾就訓左喇~~~今次個camp都幾開心呀~~^^起碼可以唔洗係
home度...
|