我今日成11點半12點先起身呀..可能太累喇~~起左身食左d野後,呀媽同呀爸就返黎喇~~2點到,我就同佢地出
去新城市la...因為爸爸諗住同我去轉台..咁樣就可以多d分鍾用la^^
最後我地去左沙田廣場個間專門店到轉,我轉左CSL呀~~有成500分鐘一個月用...真係好....唔洗成日都爆分鐘
~不過我要成一個星期冇電話用呀...慘慘呀><
搞好手續之後我地又周圍行下咁囉...之後又去左大家樂度食野....個度D野愈來愈好食..我就同媽媽share食左
個公司三文字餐..好耐冇食公司三文字la~~^^食完之後我地就去左百佳度買送今晚食~~買左個雞煲同豆腐班腩,買
完之後就返返home喇~~
返到home咪係度趕金章個分野..之後又search左d面譜...近排幾bc呀~~勁多野做~~又要傾高福耀d野~~金
章個分project la..遲d又要去交流...不過我最擔心都係交流完返黎要面對放榜.....煩死><
|