珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 31
累積人氣: 4069
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 27 日  星期三   晴天


趕3場 滿足 分類: 未分類

   今日要好早起身呀...因為10點要返school 跳舞呀~~好耐都冇跳la~~返到學校..前門封左~~搞到要兜個圈去後

門入=.=入到去..就見到棋棋,橙同西瓜係門口,學校話著便服唔比入喎....都唔知發生wt事,平時跳舞都係著便服架la~

troublesome ar><

      等到成10點半11點先入到學校,個跳舞室仲要裝修緊..得一半用到=.=咁我地咪係度等miss返喇...冇幾耐miss

ma竟然同我地講話講錯時間,叫我地2點半返...我一陣有野做..so咪唔返囉...得西瓜同呀橙返...之後我地坐左係個舞

蹈室度傾計~乜都傾下咁...好耐冇同佢地傾喇^^

      12點到就走la~~返左home食完lunch之後就出門口返中心喇,因為高福耀d野仲未整晒呀~~我地要傾埋要注意

既野同整埋少少用具...不過我地好快搞掂喇~~4:30到就散喇~~呀wing就走左先...我,sandy,carol同熙就去左m記

度買野食同鋤dee,不過鋤鋤下又比人話~~so冇得玩...坐坐下又撞到棋棋同西瓜,ha~真係岩^^坐到6點到就la~~

carol陪我去左仙桃軒度食野,個度d野好好食呀~~d野飲仲勁好飲^.^

     食完之後就返返中心,因為今晚中心有個活動要幫手做helper~~今日有個夜行+睇熒火蟲既活動~其實我幾驚架..

因為都係第一次做.helper同夜行...係中心坐左一陣就出發la...去到個度個時好黑呀..可能第一次夜行la~行行下都睇

到d熒火蟲~~行到一個位之後佢地個班細路就停係度聽野..我,呀丸,同另外一個社工就去set point~~我又睇唔到路

喎...搞到我仆左2次...不過算la..第一次夜行仆左2次都算少架la><set完之後我就同呀丸坐左係中間個point度等d細

路..d細路經過個時見到好多野都好好笑,我地係度等既時候係度計傾咁..我地傾左好多野...

    坐左都有成2個幾鍾..之後最後有2個細路經過,佢地真係好驚,咁之後呀丸咪諗住玩下..嚇下佢地..點知..嚇到佢地

喊囉....死囉..><不過好好玩

    玩完之後就去左一個地方度同d細路傾下佢地今日d野...傾完之後就行番落山喇....個2個女仔仲係好驚呀><

落左山之後就搭番旅遊巴返中心,返到中心我地4個就傾番頭先d野...傾完之後就走la....之後呀丸送我返去..又要麻煩

人喇..唉...but,anyway thx 呀丸

    不過今日都幾開心...因為我覺得又學到d野喇~~每次都有唔同既經歷~hehe^^






訪客留言 (返回 kara 的日誌)


你老公呀 於 2005-08-20 03:24 PM 發表:
你點呀宜家
唔好因為考得唔好唔開心啦
出年你一定升到嫁
黎緊呢年你記得得閒約我食飯呀
其實今年我有少少想跳返舞
但係都唔知跳唔知好
不過我就一定去返女童軍嫁啦
你都一定會嫁啦
記住呀
出年要比心機呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx 你呀~~ 我而家都好d喇...冇之前咁..
但我出年都唔知我升唔升到呀...我覺得唔得囉..
but anyway我都會比心機架~~><
得閒既話你都要約我食飯呀^^
其實我都唔知我返唔返黎女童軍..可能唔返喇
因為我想專心係學業到...
但到時先算la..
 
Posted at 2005-08-20 05:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丸丸 於 2005-08-18 11:15 PM 發表:
>不過好好玩
原來你最衰~~
我驚過佢兩個啊~果陣時~女仔喊我都唔知點好~
佢果時又超驚我.... 我講what 佢都會驚~~
但好采有你la~~如果唔係我都唔之點好啊~~~~
我應該送你ge~次次活動完送你都無問題la~你住得好近姐~
一路行我都好開心可以同你吹下水~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~~咁係呀ma..個時真係幾好玩架..
不過我都好amazed囉~~我估唔到佢地真係嚇到喊
but 咁都好既~~可以訓練佢地大膽d呀...
可能經過今次佢地會大膽左..呢個都係佢地既得著...
但今次之後我都大膽左少少囉...其實同你守point個時我
都驚架... 因為我怕黑...but又要扮唔驚><
但今次都幾好玩呀~ha~
Posted at 2005-08-19 02:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]