今日本來約左11:30係中心等既...點知...我又遲左...12點先去到 ...最衰都係自己..故住傾電話><,去到中心
就出去買d聽日做service要用既材料同食埋野...食完之後我地4個返返中心做野la..今日有個新人黎左呀~~佢叫呀
wing~~
咁之後我地又傾下同準備下後日d野.....原來都有幾多野要準備呀..好彩有熙係度~~佢畫d畫真係好靚好可愛呀~
ha~最後我地做到5點幾6點到先走得~~不過都幾好玩呀~~之後就返左home la~