好緊張呀今日,因為今日既service係十四茄d主幹人去得最少既一次,得我,sandy,carol,熙,wing同au sir去咋..
今次個活動仲要我做司儀,我地仲要帶d game,好驚呀><我地9:10就去到個度喇...之後我地準備好一切...講講下..我
同呀wing做司儀,好彩..都有一個人陪我,我地係一個課室度同佢地玩遊戲呀~~~係等佢地黎既期間我地都好緊張
呀...因為我地都係第一次對住d痙攣既小朋友~~
等左冇幾耐,佢地終於黎喇....起初個時我都講得唔係好自然..但慢慢都ok d,原來佢地都好活躍架...仲好天真..同
佢地一齊玩game都幾開心...因為起碼唔洗煩其他野..佢地好開心..好單純...其實有時咁都好架...
個個game我地都帶得好順利~~~第3個game開始我就比d 細路玩番轉頭,有個細路仲夾埋熙一齊玩我~~哼><
不過d細路個個都咁可愛^^第4個game我地可以話係送禮物比佢地..因為個個都通晒水,but,冇所謂la..最緊要d細
路開心^^佢開心就等於我既開心同滿足感~~
完左呢個service之後我地就要趕去路十字會個service,搭車去美孚轉車過黃金海岸,去到美孚個時就去左m記度食
個lunch先...快快食完之後..我地6個就去巴士站度喇..一出到門口..就見到架車到la..咁我地就即刻追喇~~趕到呀~
上到車~~竟然見到霍生呀~~真係岩~2:15到我地就去到個度喇~~首先我地就入去家舍度聽下d工作內容先~~講
好晒之後就同埋兒童之家d細路一齊去路十字個度聽下d簡介喇~~周圍參觀個度d野咁囉~~有個女仔就全程拖實我~
sandy仲好笑,1拖3~~佢真係受歡迎^^ha~不過既然我地可以比到家舍d細路一d安全感同依靠..我都願意陪下佢地
既^.^講完我地要做d乜同介紹完周圍d野之後我地就走喇~~不過我好唔捨得個度呀><因為我想即刻係個度做
service呀~~好期待下次係個度開始做既service...因為可以同一d唔同國家既義工一齊做><希望快d到個日喇~~
出到去之後,又見到有架車~~咁我地又追喇...不過上左車冇幾耐就塞車la><咁佢地咪係度玩鋤dee打發時間~我自
己就係度聽歌,都係like自己一個靜下~~
呀wing就係美孚落左車~~au sir 就係長沙灣落車~~我地4個就係總站先落~~因為係美孚落搭返home要$6.6,
係深水土步搭都係$5.5~~落左車之後我同sandy就一齊搭86a返home~~熙同carol就搭mtr~~
|