珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 5
累積人氣: 3865
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 1 日  星期四   晴天


開學+自修室 驚訝 分類: 未分類

      今日開學la~~不過我真係唔想返呀...因為唔知點面對今日呀...d人又唔識...真係好驚呀... 尋日差d唔想返

home...不過今朝我知我一定又驚又罵情緒....so搵左人陪我返...約左suki係秦石等...之後一齊行番去~~行到返學

校門口...suki就有佢d fd陪..so都係得番我一個..又唔知課室係邊...又見唔到呀june同michael仔..勁冇安全感...

          but好好彩....係呢個時候竟然撞到西瓜同棋棋囉^^佢地又係搵課室喎....之後就一齊去搵喇...好彩撞到佢

地咋...如果唔係驚死我呀~~之後我地搵左都幾耐先搵到....d班掉晒課室囉....

          入到去班5a班....勁唔慣囉..我一入去佢地就望住咁.....之後我咪搵個位坐囉...原來今年蔡嘉榮係班主任囉~

仲以為老馮...不過冇所謂喇^^

          之後係班度傾下班務d野同掉位...我同呀june坐呀~好野呀~^^以後有june陪^^小息之後就去禮堂開學禮

~~我同呀june都冇理到梁根講野帶書包落去集隊..結果又比人"產"..好煩呀....想拎個袋有d安全感姐...

         結果就將我地d袋收左係005室.....係禮堂度..我一直都好想快d放學呀..好好好唔慣呀><12點幾到就放學la..

之後就同呀june奶杰一齊行番home....不過係車公廟度撞到雪宜佢地..都知佢地做乜喇~~行番去個時又同佢傾計..

         返到home...打比vincent約佢2點半去自修室.....食完飯之後就拿拿林趕去乙明....遲左少少呀~~真係sorry

呀~~><不過估唔到佢真係買左手信比我呀~~^^一盒好好食既杏仁餅同鳥結糖~~多謝佢呀~~haha^.^最like食

野~今日我就搵physics..佢就溫pure maths...溫到6點幾到就走la~~今日好多謝佢教我phy 呀~~其實你係好叻架

~唔好成日話自己唔得la....^^

       返到home就食飯la~~今日去自修室都ok 呀~起碼有野食哄我開心~同有人同我傾下計~






訪客留言 (返回 kara 的日誌)


daNpa326 於 2005-10-09 12:25 AM 發表:
Kara,當你讀書愈讀得叻,你就會發覺你所學的其實只是好少.一粒米,可能你會覺得它很細,但對於一隻蟻來說已經是很大.有時看事總要兩面都看.我唔能夠否認我讀書唔叻,但是我對我自己的要求不至於此.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

或者你講得岩la
我成日諗野諗埋一邊..
唔識2面睇~
可能我睇你好好..但係都係你睇我好我睇你好...
我記得你講過好羨慕我同佢...
但其實我唔講比你聽你都唔知...
每個人都對自己既要求唔同...
thx你提醒我...
或者我應該諗野成熟d...全面d..細心d..
Posted at 2005-10-16 10:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]