今日開學la~~不過我真係唔想返呀...因為唔知點面對今日呀...d人又唔識...真係好驚呀... 尋日差d唔想返
home...不過今朝我知我一定又驚又罵情緒....so搵左人陪我返...約左suki係秦石等...之後一齊行番去~~行到返學
校門口...suki就有佢d fd陪..so都係得番我一個..又唔知課室係邊...又見唔到呀june同michael仔..勁冇安全感...
but好好彩....係呢個時候竟然撞到西瓜同棋棋囉^^佢地又係搵課室喎....之後就一齊去搵喇...好彩撞到佢
地咋...如果唔係驚死我呀~~之後我地搵左都幾耐先搵到....d班掉晒課室囉....
入到去班5a班....勁唔慣囉..我一入去佢地就望住咁.....之後我咪搵個位坐囉...原來今年蔡嘉榮係班主任囉~
仲以為老馮...不過冇所謂喇^^
之後係班度傾下班務d野同掉位...我同呀june坐呀~好野呀~^^以後有june陪^^小息之後就去禮堂開學禮
~~我同呀june都冇理到梁根講野帶書包落去集隊..結果又比人"產"..好煩呀....想拎個袋有d安全感姐...
結果就將我地d袋收左係005室.....係禮堂度..我一直都好想快d放學呀..好好好唔慣呀><12點幾到就放學la..
之後就同呀june奶杰一齊行番home....不過係車公廟度撞到雪宜佢地..都知佢地做乜喇~~行番去個時又同佢傾計..
返到home...打比vincent約佢2點半去自修室.....食完飯之後就拿拿林趕去乙明....遲左少少呀~~真係sorry
呀~~><不過估唔到佢真係買左手信比我呀~~^^一盒好好食既杏仁餅同鳥結糖~~多謝佢呀~~haha^.^最like食
野~今日我就搵physics..佢就溫pure maths...溫到6點幾到就走la~~今日好多謝佢教我phy 呀~~其實你係好叻架
~唔好成日話自己唔得la....^^
返到home就食飯la~~今日去自修室都ok 呀~起碼有野食哄我開心~同有人同我傾下計~
|