珈之日記本_**
她說:如果我呢一刻選擇左另一個..請你願諒我..
因為我唔想再為一個唔在乎我的人心痛..
他說:咁希望另一個能令你幸福...
她說:真正能令我感到幸福既人已經在我眼前,可惜..
他從沒盡力分一些幸福的感覺給我..
kara
暱稱: KaRA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-01-27
2007-09-15
2007-08-11
2007-03-30
文章分類
全部 (158)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 66
今日人氣: 3
累積人氣: 3863
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天


返學第2日+自修室 分類: 未分類

            今日返第2日la~但我都唔係好慣呀~好唔like返學...返到school..又係傾班務d野~都冇乜特別..好悶...

班d人又唔係好識....始終都唔係咁玩得埋...

            一路都好想快d放呀~~就係一心諗住去自修室....不過今日係學校度我就發現到呢個世界d人真係幾現實...

之前識個d miss呀sir大部分都唔認人...有d識既同學都係咁....呢種感覺好難受...但冇法la....鬼叫自己冇價值咪~

8月10個日開始就已經受盡呢種感覺....不過你地愈睇唔起我我就更加唔會比你地睇死..我 一定要堅強><

            12點幾就放喇~~放左之後就去左vincent樓下拎野...拎完野之後返home換衫+食飯又出自修室la..不過

我今日冇late到呀~~但vincent又係早到左..之後係自修室又係佢教我phy~thx 呀~

            溫到6點幾到就走la..聽日放假...唔洗返學~~好野~~終於又可以休息下...^^






訪客留言 (返回 kara 的日誌)


daNpa326 於 2005-10-09 12:35 AM 發表:
每人都有自己的價值.你唔能夠說你冇.要別人肯定你的價值就必先肯定自己.而自信心就能令定自己了.
我數學老師曾對我們說過,面對一條很難的數時.首先我們不要害怕.告訴自己一定得.此外我們還要有勇氣面對困難.這樣才能克服自己恐懼的心理.正如你對自己沒有信心,這並不是你真的沒有能力,而是你克服不了自己的恐懼心理.你不如對自己有多些信心吧.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

或者可能我對自己真係冇乜信心喇~
可能近排面對失敗既野實在太多la....
加上自己又冇一種同人競爭奮鬥既心..
可能我之前係怕左d數..
so唔想去面對
我諗我應該肯定多d自己...
唔好成日人比人~超越自己就已經好好~
唔好再羨慕人地..不如嘗試向自己既目標前進
多謝你呀..
 
 
Posted at 2005-10-16 10:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]