我好耐都冇扲過Blog喇!!@ 不過我估都應該會好快做完"]*
暑假都過左成個幾月喇!! 得番英文同數學[呢兩樣都係我最憎嫁]
都就黎要番學~]=*
我仲有多功課都未做呀[=.=] 我連我係咩班都唔知道呀!!
點算呀?我宜家成日坐係屋企比人鬧~!* 好似要番學睇嫁!!~
一係就話我唔做功課+.+ 但係我都冇番過去=.=\
一係就話我成日都訓到咁鬼耐!@# 所以我都唔知我番學個陣點算好呀#3!
如果我再唔做D功課ge話唔只比阿媽鬧. . .
仲會比老師鬧Tim呀~~~唉!!@