今日好早起咗身.
之後就坐係safa睇電視,
發覺冇野睇就番咗學la~
又見到個死人頭la!(一個全太空最賤格嘅小提琴牙sir)
之後返屋奇上網!!
之後温到d佔卜網..
跟住打比小宛問野......(問小宛la~~)
跟住三人會意......
係冰個?
我not say!!
ha!ha!
問小宛la~~~~~~~