唉!
sorry牙大家!!
金耐冇打.....
變一變..
成個唔同曬lu......
講返today先!!!!!
唉!!!!
死cow cow話上星期五..
囉得底分..
要罰lunch留堂牙!!!!!!!!!!!
~_~"""
成日都見唔到佢牙牙牙牙牙牙....-o-
放學果時......
daisy&katy冇la la留係school 牙!!!!
跟著叫佢哋幫我寫記念册..-3-
Happy~
增死cow cow!!!!
今日,
返學果時又見到靚女..
返到學校見到佢一個人返學-3-
跟著d堂low到亂曬......
小息去小食部買野食^^
lunch........
食麪....
同傻魚兜圈....
跟住同katy&daisy玩!!!!!
放學見到佢上去...
5知做麥.....u.u