現在日子非常的美滿噢~~
但係, 有d擔心呢, after 開心, 就會係唔開心...
唔知之後會發生咩事令我感到挫敗...
不過~ 現在開心都係件好事~ 希望快樂持續∼
------------------------------------------------------------
今日同樣的順利, 數學測驗派咗
>v< 好嘢~~ my first time~ 第一噢~~
= 口= 可惜...就係錯大意嘢..."唔識寫中文字"←miss話
我有一題唔記得咗寫答題.....
**
接著整天都開心~
係經濟測驗令我感到慘之外...
放學攞多咗兩個stamps, 現在32了, 達標~
**
之後去補習, after 補習班, 回家途中, 有d miss 爸爸
希望可以咁岩俾我撞正時間見到佢. 所以就phone 爸
我問佢去到邊, 佢ge位置就係o係我附近!! 我即刻去搵佢,
原來我同爸岩岩坐同一架mtr 呢~~
跟住我就同爸爸有傾有講行番屋企
**
回家了, 好熱好攰, 咁岩媽已煮好飯, 即刻坐低食得~
飯後, 一邊完成美術功課, 一邊說說笑笑的, 幸福噢~~ >////<
**
haha, 今日真係好攰, 又冇乜嘢忙, 書溫了, 去訓覺lu~!! |