唉, ar 哥唔o係屋企訓已經有3晚la...
好唔習慣呢...屋企靜咗好多...
琴晚ar哥番黎食飯, 我好珍惜呢段時間
飯後我同ar 哥狂玩, 好開心ar∼
不過就將要做ge功課都放低
的確係有d 後悔冇做嘢,
但係可以同ar哥玩得咁開心好難得∼
真係好好好掛住ar 哥呢...
^ ^ hoho, 佢聽晚會番黎訓噢~~
佢唔係屋企, 最好就係我可以用佢間房
我自己間房...= v = 除咗訓ge 地方, 就冇其他地方lu...
可以想像我間房ge混亂程度...- -''
ar 哥執乾淨咗張大枱俾我, 我就o係度做功課
環境唔錯噢∼唯一佢唔俾我touch ge嘢就係佢d CDs
有好多好聽ge 歌ga, 間中佢先會俾我聽下
如果佢心情好, 會借好多俾我呢∼
>v<佢呢幾日心情都唔錯噢, 我覺得佢成熟咗
成熟咗, 對ar妹ge態度都零舍好ga∼( 雖然仲成日玩我...)
haha, 期待聽日噢, 唔打lu, 做功課去∼
|