今日歷奇 做咩落雨o波... D男仔太遜了 咁易都做唔到 放學後 成班嘩鬼沖上我家 個菜頭狂叫 原來佢好怕狗 哈 死狗Bi痾尿? 去死吧!!! 晚上食{杏花樓} 芒果西米露 好味~但好貴-_- $25呀 好彩BA請 嘻 等緊果時 一個細佬沖落個大人到 大人唔理佢 佢追住個大人打 話佢[壞壞] 總要佢爸媽唔理 唔知我細個係咪咁 如果第時我D B係咁 打到佢飛起XD 找日要一齊食喔!