流淚
係我karman仔開俾我班F.D嫁
流淚係代表開心到流淚
痛苦到流淚
傷心到流淚
karman123
暱稱: karman仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
my dear good f.d
2008-06-14
2008-06-13
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 538
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 13 日  星期五   陰晴不定


2008-06-13 分類: 未分類

今日第一日留言

希望有更多留言
今日番學果陣.見到廖柏濠係西鐵行出來
佢行到好似趕住去投胎咁.等我追到我死死吓先追到佢
追到佢果陣,仲拍咗佢一下,嚇到佢彈咗一下,差d跌咗落天橋
今日考I.H,超難lor
English 作文作咗超多字(about 200)

 

 

 






訪客留言 (返回 karman123 的日誌)


Pearlie__FDs 於 2008-06-16 04:24 PM 發表:
candy,
放心!
我唔係串緊你!
都話學號大過我log...(my blog有講)
估吓係邊個la!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hkyy 於 2008-06-14 10:11 PM 發表:
回pearlie: 你係未寸緊我- -?
我作左305字...嗚...作完先知- -
不過我好多idea都係跟返自己篇informal letter既,應該唔會錯好多^^
on the other hand,IH已經死左...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pakpak1125 於 2008-06-14 09:13 PM 發表:
karman仔...我黎比cm你喇`感動嘛?
死人廖柏濠抵死
[在此奸笑3聲,哈哈哈]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelpooh 於 2008-06-14 06:24 PM 發表:
仔仔仔仔仔
我來也
考試.別提了...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Pearlie__FDs 於 2008-06-14 03:26 PM 發表:
等我黎俾第1個cm你la!

你應該嚇到佢跌埋落天橋ar ma!(講笑,玩嘢xddd)

I.H. ...
唔想再諗,
應該係Gary出ga la...
痴線ga!

Eng.
200都唔算多la,
我諗個個都作多過120ga la,
暫時黎講...
我知有人作咗300幾字,
不過寫多錯多... haha >.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]