today....爆開心牙
拎左chips個簽名啦..&戴dreamdream俾我個沙灘波
好好開心牙........chips love爆你牙...............
cream 我都love 你地牙
今日背默90fun..-0-
高分呢....^^*
今日同左祥.亞鈴..佢地係樓梯到坐..
勁搞笑牙..不過佢地煲煙搞到我好唔知點牙..^^*
亞鈴.><
陳立上左黎,之後同佩儀走左囉..
.叫我亞b同我走.......
祥又打俾我..又叫我上番去....then同佢講6點半先落喇.
落左去陳立同亞鈴走左牙..><
得我同亞祥.....唉.......佢地打俾我...祥係咁講野.-0-
係咁同佢嘈....又打交囉-0-
o爆咀喇....
今日..同左佢地去.....唔講喇
過左 一陣星打俾我話唔見到個包包
叫我落去..-0-
o咀囉..^^*
佢又唔搵健既..係咁打俾我既...
真係牙...........
then番左青衣喇.....送左君回家後
我喇.佩儀喇.白ling喇...黃棨欣<--唔知係唔係咁打,
去左青衣圖書館..點知關撚左門....
我地o曬咀囉.........then番左長亨買野食
落下......唔想落牙.
唔想佢嬲我牙............唔好咁喇唉,
都唔知點解.好驚佢嬲牙...............
落去住下姐.........唉.
今日好撚開心牙
唔洗番學牙.........今日.聯校運動會
本黎要番架.......呵2無記到名,
唔洗去.....仲要係lala隊個隻
俾佢吹帳...=.=
琴晚落左去坐..
見到金莎打球....好撚掂牙
我要加油打球先到......................坐到10點..球埸要關門
我地先走人