好野,...
今日唔洗練啦啦隊/v\
好似好耐都無見過個隻野咁
不過我依家都係好憎佢
今日tiffany..痴左
成日拎左佢隻(o既野)
亞邊個,,
佢依家好似好左好耐>\/<
今日同左表姐佢地去睇戲牙~>v<
表姐有個fd..勁煩牙
"引"左佢好耐喇,
引唔住..跟住你咁鬧佢-0-
......................................
個戲都係嘛嘛好睇~>v<
..其實我都唔知佢up緊乜~>v<
入邊又凍..又眼訓.....
唉...好掛住某人牙
今日同呂呂2個好似傻左咁.....-0-
癲左-0-
不過都幾好玩牙......
今日專題日......有個小息喇
咁我地就食左3盒百力支~>v<
又請人食>3<
............................................
聽日放假唔知又咩做呢-0-
我唸都係屋企架喇......
一唔係姐子..就叫我出街
.................................**
/\/o
屎野牙整喊我1~>v,
屌屎你牙~
我係玩 野牙,咁又點牙
咁你就唔好叫我喇
on9妹~又唔知自己好撚賤
扮曬曬
,想報復咪講囉~
我係鐘意同你串架喇~
今日唔知做乜撚..*
咁都好似無帶咁
又無帶功課喇
又無帶書喇
好多野仲之
又無簽回條..*
番左屋企之後...*話左俾我老母知
我老媽子係咁鬧牙=3=
唉,,今日都唔知做咁黑仔牙
都唔知係唔係同左個個伍xx坐
黑仔...........................*