|
好多日都冇打日記啦...]]4月1日...星期六..."魚人節"...
同晴..陶..薰薰出左去MK...行左一陣[新之城]...JOIN埋
薰薰...就去食野...薰薰同陶陶係度打交...笑到傻左...食
完野...周圍行...去左公園坐...坐左陣...就去JOIN晴的
兩個FD...跟住就落左打機...點知比人趕...我地咪叫個人
比我地玩埋先...因為我地入左錢...咁果個人就走左啦...]]
跟住我地周圍行左陣...見到有人係度拍野...都唔知拍咩...
好多人...睇唔到...好難先走到出去...]]又去返公園坐...晴
同薰都落妝...因為天氣實在太熱...落完之後再化過...跟住
就去左影貼紙相...影完之後我就走先...佢地第日比返張相
我...卡卡...]]好鍾意同薰薰出街呀...*]]
|