|
|
|
今天是個好節日= =
2012 年 11 月 11 日 星期日
|
|
連續4個禮拜六日都係係屋企寫ESSAYS= =
上個禮拜有3日都係4點起身繼續做。。。
呢種日子其實真係唔知為咩。。。
|
|
刊登時間:2012-11-11 05:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Elsie 於 2024-08-19 01:43 AM 發表:
comment again 2024
|
|
|
Elsie 於 2019-04-26 02:23 AM 發表:
留個言給你,看你什麼時候發現!
|
|
|
Elsie 於 2017-06-02 07:45 AM 發表:
喂, UPDATE下啦..
|
|