| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
20070809

|
|
訓正左見到有sms...
回反再訓- -
之後o個個人就打黎= =
傾左陣..
再訓...-3-*
之後父王打黎....
佢同黎寶做完功課就倍佢地去文功課..
廿5到去見到王子同傑傑...
就5個人一齊去交lu..
去到佢地出反黎都3味交囉=3=
個書記放食lunch
之後我地去m記食野...
去後樓梯食...
好hapi呀..傾傾傾...
話我食屎- -凸哼...
行出去..諗住去女wc洗手...
點知入左男次..=3=
個個拉反我出黎..好才姐- -
之後又反反去交反功課...
之後搵到麥精傾左陣..*v*
去父王屋k玩...
直頭好似我第2個家甘..xDDD
玩到7點幾反屋K..
|
刊登時間︰2007-08-09 10:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 120 | »
|