| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
20070731

|
|
唷..>"<
今朝比父王炒我起身-_-
好才個手提..跌左落地下
自動識左個手提...
慢慢再訓...
開反一陣...就比佢叫左起身- -
出到去就同父王同黎寶搭車過北江搵MEME>V<
去大快活食野先...
黎寶叫既野食系我想食既野...
跟住我去買喇
點知拎O個時
睇反同黎寶O個個都吾一樣既..T^T
比佢系笑左好耐-___-
食完倍MEME去排下D傳單@V@
我排排下D傳單跌晒落地...
好魚呀我...
好鬼冇用T^T
跟住好熱熱...
叫左父王同黎寶一齊去網吧玩勁舞..XDD
好好人..XDDDDD
玩完之後行反去搵MEME
E為MEME放得工- -
點知吾系T^T
又比蚊咬喇我
去左父王屋K玩...
玩勁舞...睇卡通片@w@
玩到甘上下..媽媽叫我反屋K食完飯再反去玩喇甘
走O個時..叫左父王執好佢間ROOM
反反黎..真系執好晒..XDDD
舒服好多...XDDDD
之後叫佢地佝我落街玩陣...
吹下水...^^
之後反屋K喇../\/\
|
刊登時間︰2007-07-31 11:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 120 | »
|