kary0323
暱稱: '§呠a..呠a.呠...wing*§
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-09
20070904
20070904
20070802
20070828
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 

2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天

 

 

100問*!

1)你中文名系? 陳詠妍..
2)你英文名系? 丫wing..
3)你中意既花名系? 介刀狂魔..
4)點解會做100問?  無聊..
5)個xanga或者blog用左幾耐?  就快2年..
6)你覺得自己點樣?  好白痴..
7)你愛自己多d定愛人地多d?  愛自己..
8)你中意咩寵物?  狗..
9)你系唔系獨生?  吾系..
10)你幾歲?  14..
11)你既夢想職業系?  都吾知仲有冇命..
12)你有幾多個朋友?  吾清楚..
13)你有幾多個知己?  2個呱..
14)邊個系你best friend? 靜..kuk
15)咁佢系咪你知己?  吾知呢..
16)你有冇試過唔記得左朋友既生日?  試過..
17)咁事後有冇內疚?  冇-﹏-..
18)中意用塗改液定塗改帶多d?  塗改液..
19)有冇試過自己整100問?  我冇腦- -..
20)玩開邊個論壇?  3男..cuuo..
21)中唔中意睇書?  睇霉系咩書先..
22)最大既興趣系?  用介刀介人..
23)中意睇邊類型既電影?  白白痴痴笑餐死..
24)你愛你既屋企人嗎?  很不愛..
25)你信奉咩宗教?  主-0-..
26)邊個最了解你?  冇人會了解我..
27)你覺得邊個最賤格?  吾甘系人面前講是非o個d囉..
28)心目中最靚既人系?  心地好..
29)你對 “靚”既標準系?  有.眼.耳.口.鼻..
30)你最愛既人系?  自己..
31)你寫d字靚唔靚?  吾覺令- -努力緊..
32)你中唔中意自己間學校?  ok na..
33)全班邊個最好人?  我覺得好o個d就系..
34)自問自尊心重唔重?  吾知..
35)暫時最大既成就系?  沒..
36)自問有冇恆心?  一時時..
37)暫時做過最錯既事系?  要丫媽生我出黎..
38)自問自己虛偽嗎?  吾知..
39)真實既你到底系點?  吾清楚..
40)做過最糗既事系?  @w@?
41)覺得點樣先稱得上為 “偉大”?  有冇甘ge可能ah`- -..
42)系咪 “短裙一族”?  你都痴痴地- -凸..
43)你有幾度近視?  200幾呱..
44)你系咪乜都同朋友講?  睇下邊d..
45)屋企邊個最話得事?  我媽- -..
46)近排有咩煩惱?  病..
47)比你改變自己一樣野,你會揀?  冇任何病...
48)對全身邊part最滿意?  手指..
49)搵一個對眼靚既朋友?  pat_pat*
50)搵一個個鼻靚既朋友? 
51)搵一個個嘴靚既朋友? 
52)搵一個頭髮靚既朋友? 
53)中意冬天定夏天多d?  冬天..
54)你用緊既筆袋系咩圖案?  吾用筆袋..
55)最中意邊個卡通人物?  jack..
56)最中意邊齣電視劇?  沒..
57)中意香港定台灣多d?  hk..
58)有冇玩開chatroom? 
59)數下有幾多個愛你既人?  冇人愛我..
60)覺得自己豁達嗎?  ?v?..
61)覺得自己屬於肥定瘦?  肥肥地呱..
62)系咪好食得既人?  睇心情-_-..
63)最中意去既地方系?  周圍hen..去人地屋k呱..
64)有冇幫朋友add cm既習慣? 
65)覺得add cm煩唔煩? 
66)你既朋友用blog多定?Xanga多?  xanga
67)覺得自己高唔高?  吾高..
68)你有咩優點?  咩都冇..
69)夜晚通常響屋企定出邊?  屋k..但成日好想出夜街..
70)依家系朝早、晏就、傍晚、夜晚定凌晨?  夜晚..
71)最中意邊間商場?  頌富商場..
72)想唔想創業? 
73)近排有冇得罪人?  吾知..
74)覺得自己內在美定外在美多d?  2樣都冇..
75)尋晚幾點訓?  3點幾..
76)幾耐check一次E-mail?  1個月..
77)自問系唔系乖學生?  吾算呱- -..
78)最可愛既朋友系?  kuk
79)你有冇咩古怪習慣?  met手拍甲..
80)你系咪口是心非既人?  算系- -..
81)自問成唔成熟?  吾覺- -..
82)生日收到最少幾多份禮物?  2-3份..
83)最想幾時死?  e+我又吾想死住喇..
84)比你揀一個時間可以由果陣重新黎過,你會揀幾時?  Bb
85)對生命點睇?  脆弱..
86)今日玩左幾耐電腦?  24小時  on  call
87)有冇溫習既習慣?  冇..
88)生命中最重要既人系?  朋友+屋k呱..
89)依家仲有冇玩玩具?  冇- -凸..
90)換左幾多次手機?  冇手提何來換..
91)依家擁有幾多部手機? 
92)有冇染過或者電過頭髮?
93)平時多唔多功課?  吾多..
94)筆袋有幾多支筆? 
95)你有幾多個袋{計書包}?
96)帶背囊/斜揹袋/手挽袋返學?  斜揹袋+手挽袋..
97)你最關心香港乜野? 
98)你打字快唔快? 
99)呢篇100問做左幾耐?  點知..
100)你了解自己嗎?  一d都吾了解..

今日訓到不醒人仕-,-

2點同網又出左街去左北江..@_@

佢住我下面-v-

搭line就撞到..kaka

去左北江打左一個鐘頭機..xDD

系網吧玩玩下勁舞..比個男仔望住囉-____-`(汗)

系甘問我..我想睇你D道具...

我打左佢幾野-_-拉開佢隻臭手...

繼續同我FD玩...

夠鐘閃人..行多陣北江...

就搭車車走...

去左細華屋K玩左陣-/\-

河童又打我..H0鬼痛AH!

張我隻鞋扔出去- -

我出去著反...佢趕左我出黎-_-凸

之後佢用個波系甘踢埋黎-_-

下下都吾中2...笑死@0@

之後就反屋K LU~

 

刊登時間︰2007-07-01 11:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]