| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
100問*!

|
|
1)你中文名系? 陳詠妍..
2)你英文名系? 丫wing..
3)你中意既花名系? 介刀狂魔..
4)點解會做100問? 無聊..
5)個xanga或者blog用左幾耐? 就快2年..
6)你覺得自己點樣? 好白痴..
7)你愛自己多d定愛人地多d? 愛自己..
8)你中意咩寵物? 狗..
9)你系唔系獨生? 吾系..
10)你幾歲? 14..
11)你既夢想職業系? 都吾知仲有冇命..
12)你有幾多個朋友? 吾清楚..
13)你有幾多個知己? 2個呱..
14)邊個系你best friend? 靜..kuk
15)咁佢系咪你知己? 吾知呢..
16)你有冇試過唔記得左朋友既生日? 試過..
17)咁事後有冇內疚? 冇-﹏-..
18)中意用塗改液定塗改帶多d? 塗改液..
19)有冇試過自己整100問? 我冇腦- -..
20)玩開邊個論壇? 3男..cuuo..
21)中唔中意睇書? 睇霉系咩書先..
22)最大既興趣系? 用介刀介人..
23)中意睇邊類型既電影? 白白痴痴笑餐死..
24)你愛你既屋企人嗎? 很不愛..
25)你信奉咩宗教? 主-0-..
26)邊個最了解你? 冇人會了解我..
27)你覺得邊個最賤格? 吾甘系人面前講是非o個d囉..
28)心目中最靚既人系? 心地好..
29)你對 “靚”既標準系? 有.眼.耳.口.鼻..
30)你最愛既人系? 自己..
31)你寫d字靚唔靚? 吾覺令- -努力緊..
32)你中唔中意自己間學校? ok na..
33)全班邊個最好人? 我覺得好o個d就系..
34)自問自尊心重唔重? 吾知..
35)暫時最大既成就系? 沒..
36)自問有冇恆心? 一時時..
37)暫時做過最錯既事系? 要丫媽生我出黎..
38)自問自己虛偽嗎? 吾知..
39)真實既你到底系點? 吾清楚..
40)做過最糗既事系? @w@?
41)覺得點樣先稱得上為 “偉大”? 有冇甘ge可能ah`- -..
42)系咪 “短裙一族”? 你都痴痴地- -凸..
43)你有幾度近視? 200幾呱..
44)你系咪乜都同朋友講? 睇下邊d..
45)屋企邊個最話得事? 我媽- -..
46)近排有咩煩惱? 病..
47)比你改變自己一樣野,你會揀? 冇任何病...
48)對全身邊part最滿意? 手指..
49)搵一個對眼靚既朋友? pat_pat*
50)搵一個個鼻靚既朋友?
51)搵一個個嘴靚既朋友?
52)搵一個頭髮靚既朋友?
53)中意冬天定夏天多d? 冬天..
54)你用緊既筆袋系咩圖案? 吾用筆袋..
55)最中意邊個卡通人物? jack..
56)最中意邊齣電視劇? 沒..
57)中意香港定台灣多d? hk..
58)有冇玩開chatroom?
59)數下有幾多個愛你既人? 冇人愛我..
60)覺得自己豁達嗎? ?v?..
61)覺得自己屬於肥定瘦? 肥肥地呱..
62)系咪好食得既人? 睇心情-_-..
63)最中意去既地方系? 周圍hen..去人地屋k呱..
64)有冇幫朋友add cm既習慣?
65)覺得add cm煩唔煩?
66)你既朋友用blog多定?Xanga多? xanga
67)覺得自己高唔高? 吾高..
68)你有咩優點? 咩都冇..
69)夜晚通常響屋企定出邊? 屋k..但成日好想出夜街..
70)依家系朝早、晏就、傍晚、夜晚定凌晨? 夜晚..
71)最中意邊間商場? 頌富商場..
72)想唔想創業?
73)近排有冇得罪人? 吾知..
74)覺得自己內在美定外在美多d? 2樣都冇..
75)尋晚幾點訓? 3點幾..
76)幾耐check一次E-mail? 1個月..
77)自問系唔系乖學生? 吾算呱- -..
78)最可愛既朋友系? kuk
79)你有冇咩古怪習慣? met手拍甲..
80)你系咪口是心非既人? 算系- -..
81)自問成唔成熟? 吾覺- -..
82)生日收到最少幾多份禮物? 2-3份..
83)最想幾時死? e+我又吾想死住喇..
84)比你揀一個時間可以由果陣重新黎過,你會揀幾時? Bb
85)對生命點睇? 脆弱..
86)今日玩左幾耐電腦? 24小時 on call
87)有冇溫習既習慣? 冇..
88)生命中最重要既人系? 朋友+屋k呱..
89)依家仲有冇玩玩具? 冇- -凸..
90)換左幾多次手機? 冇手提何來換..
91)依家擁有幾多部手機?
92)有冇染過或者電過頭髮?
93)平時多唔多功課? 吾多..
94)筆袋有幾多支筆?
95)你有幾多個袋{計書包}?
96)帶背囊/斜揹袋/手挽袋返學? 斜揹袋+手挽袋..
97)你最關心香港乜野?
98)你打字快唔快?
99)呢篇100問做左幾耐? 點知..
100)你了解自己嗎? 一d都吾了解..
 
今日訓到不醒人仕-,-
2點同網又出左街去左北江..@_@
佢住我下面-v-
搭line就撞到..kaka
去左北江打左一個鐘頭機..xDD
系網吧玩玩下勁舞..比個男仔望住囉-____-`(汗)
系甘問我..我想睇你D道具...
我打左佢幾野-_-拉開佢隻臭手...
繼續同我FD玩...
夠鐘閃人..行多陣北江...
就搭車車走...
去左細華屋K玩左陣-/\-
河童又打我..H0鬼痛AH!
張我隻鞋扔出去- -
我出去著反...佢趕左我出黎-_-凸
之後佢用個波系甘踢埋黎-_-
下下都吾中2...笑死@0@
之後就反屋K LU~
|
刊登時間︰2007-07-01 11:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 120 | »
|