| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
20070624

|
|
■我累了...
■5時幾才睡...
■醒了的時候已經12多時..=v=
■成日都系好悶..
■玩電腦..=/\=''
■chat MSN!
■PS:哎唷..!
■你地2個好煩AH...
■有親D乜野..
■點解系我幫你地講...
■自己又吾講...
■成日叫我打比爸爸...
■吹佢交租...好煩AH!
■爸爸又成日問..
■你幾時反大6..幾時反黎玩下AH...
■你地又吾離分喎..都吾知你地想點....
|
刊登時間︰2007-06-24 08:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 120 | »
|