| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
20070704

|
|
我輸左喇...;;
比你叫到我起身喇T^T;;
之後又一個人反學,,;;
上到去..我開心左h0多...
同kuk n 靜系甘玩...^^
今日is:得21分-﹏- +
中文(一):41.5
中文(二):吾記得左lu~*
放學之後反左屋k沖涼洗頭....
再出去北江行街....
買左手成同腳成,,xDDD
之後又影左貼紙相...KAKA**
搭車車去左細華屋K
玩到6點幾反屋K喇!
 




 
|
刊登時間︰2007-07-04 02:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 120 | »
|