| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
20070614

|
|
又系同意灡妹反-_-
開始有d不鋸她-_-
上班room即咳拎通識書出黎溫- -
早讀test了
我覺得場我識做- -
但吾知miss wong比吾比我合格呢- -
聽日就知- -
中文:我今日特登吾帶書...因為好重....
要企半堂-v-
坐低之後聽佢講野好悶...悶到訓左....
都系第一次上佢堂訓- -kaka
科學:又系甘聽丫sir講野好悶,,,成日我訓訓下叫人起身- -
甘樣我會死嫁-/\-
音樂:系甘不停傾計- -
普通話:個個出晒位玩..正爆~
我又比黎寶打- -冼少..華...死肥軒- -
好黑人憎喔-_-
聯課:又上去6樓讀oral
又識多段..但超多字吾系好記得點讀- -
小息:落左去買薄菏朱古力豆同埋老虎餅
英文:讀oral..miss聽反我地識得味..kaka
之後食薄菏朱古力豆...好味>wwwwwwww<
miss吾話我-v-
冼少系甘偷我條鎖匙- -
又訂比黎寶wow!!
我個銀包比miss ng收埋- -
最遺佢地2個....
之後黎寶一野堭過黎...
我個頭撞左落牆- -仆一聲T^T
好鬼痛- -之後喊左...但冇眼淚- -
今日留堂- -全班...
留低test中文- -好快完左..之後
miss 張比反晒d野俾我地溫
之後比左d古古力我地-v-
之後放人走...
一落到去...有d雨,,,行到入商場出反黎....
離晒譜- -
我成條裙濕晒- -個頭又濕- -
成身都系- -
|
刊登時間︰2007-06-14 07:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 120 | »
|