| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
20070612

|
|
自己一個反囉-﹏-
今日冇TEST...激死囉...
搞到琴日溫你個死人通識...
溫到我2點幾囉....
又頭痛埋- -
PE:失上壓....25下-V-
立定跳遠...1米7-0-
ENG:玩...
悶...
通識:聽書囉- -!
我地O個組人...全部都系C餐..
KAKA...XD
聯課:轉晒做讀ORAL
我同1-8唬一組- -
我讀得最快吾洗點教O個個..
哈哈...我仲教人哇...@ @
玩多過讀- -因為D男仔仲味跟到..
就同尚韻系到玩- -
玩到我隻鞋難埋..呵呵~~
玩到好KAI....睇睇下系葉楚婷個丫哥
教我地讀的- -葉楚昇....
都幾搞笑-___-''
玩到人都癩-V-
課間操:冇做- -好樣衰- -
MATH:做完課間操..休息2分鐘就訓左成堂
連丫SIR叫都冇叫過我起身BOR-V-
YEAH!!!
反思最後一次做野LU...
有D吾舍得囉....- -
放學反屋K...
鞋頭個蝴蝶結玩到冇左- -

玩到一邊有一邊冇...

好樣衰- -


傑傑手指指..>VVV<

飲多多- -
|
刊登時間︰2007-06-12 08:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 120 | »
|