其實點解做大果個就一定要讓細,我都有自尊心架!點解係都要張我永遠唔想做嘅野都要做?我並唔想任由你擺佈,我只係想做一啲自己想做哪野啫,點解連咁都唔可以!我根本唔想讓佢,我罵佢,佢又話我恰佢,但係根本就冇恰佢,佢整到你啲野,你都有罵佢啦!重有,我唔想佢煩住我,我就叫佢走開,佢又話我唔俾佢入去,你想我點呀?我真係好辛苦呀!