| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 11 月 6 日 星期一  | |
6/11 |
SOR∼婷///我E為你係我呀MA....SO.....
我又5知醒NA..失敗...=V=
|
|
刊登時間︰2006-11-07 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 11 月 5 日 星期日  | |
倒數ING∼ |
今日幫君呢∼∼kaka..搞到我好凍牙..haha
ps.仲有10日就15歲na>.hapi..
超期待呢..好想收到kuromi既大公仔
+有關皇冠同星星既野牙....超中2呢∼ka |
|
刊登時間︰2006-11-05 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 11 月 4 日 星期六  | |
KAKA∼11月菜菜∼ |
3點幾同君.YING.MM出左黎...
諗住借碟既.,.,但5G做咩借5到,,
THEN買多多,..}君買 味///
之後去借漫畫∼
THEN去我屋企..
8點幾茄茄佢地黎錄音∼君玩勁舞..
我同YING睇TV+食水泡餅..好玩呢...KAKA
11點幾..得3個出..又買尖尖.
KWAN掛住SMS...5食野....KAKA
11月菜菜牙∼KAKA:〕
1-2點到返返屋企LU....
|
|
刊登時間︰2006-11-05 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 11 月 3 日 星期五  | |
懶lu∼ka |
太懶lu..冇打日記∼嘻嘻∼打返d野先
3/11
今日差d遲到..半分中跑百幾米(勁!)..岩岩好趕到..kaka
測英文呢∼5識牙...亂寫的..haha
夜晚出左黎..好凍呢∼去左西灣買雞尖..
then傾計.,,hapi...
之後聽到d怪聲..本身e為係m整既..我一望過去見到個人,,,
我見5到佢拎住野..但又有聲WO..咁咪話{佢會5會係....}
THEN5G做咩狂走,..點G係個呀伯拎住枝拐杖..=V=
THEN好似3點幾走....... |
|
刊登時間︰2006-11-05 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 11 月 2 日 星期四  | |
2/11 |
聽日測英文lu..要+油na>..
仲有13日咋∼∼∼ |
|
刊登時間︰2006-11-02 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 43 | »
|