| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 9 月 28 日 星期四  | |
28/9 |
今日又去左君到痴餐..太正了//i love it哇kaka
放學又去左beach傾計
近排愛上左係沙灘到傾計..
超正~ilove it 2 kaka
話比你地(lky/kwan.may)知:我係5會輸既∼∼
因為我相信我自己//kaka
輸緊na 你地∼∼////
then傾傾傾...
聽日要再出去傾∼kaka
|
|
刊登時間︰2006-09-28 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 9 月 25 日 星期一  | |
25/9 |
今日去左食早餐...
then..化學測驗5識..點都要留..5溫na
數學一路自己做數..又幫埋kwan做...
lunch去左我屋企食//
物理上次測驗100分∼我諗e科都ok既...5難記
then/...............
放學玩波""""琴日隻腳都好痛嫁na...
玩1玩仲痛左..但都好好玩..好好笑..kaka
朋友仔
最多握握手 一起散散步
你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈 然後在霎時之間想起我父母
我也不想記起 為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣
◎原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜
REPEAT◎
像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻
|
|
刊登時間︰2006-09-25 08:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 9 月 24 日 星期日  | |
24/9 |
琴晚返完屋企就玩電腦玩到今日5點先沖涼
KAKA 沖完就訓LU...
THEN12點幾起身..
成身都超痛,,,,,,
THEN.........
...........
........
|
|
刊登時間︰2006-09-24 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 9 月 23 日 星期六  | |
23/9 |
今日2點幾出...
m車我.//君車lky
then 車///
m車我同lky
then.....買多多去長貴...
then傾呀傾.........
then返去食飯...
8點幾再出
去左beach到玩..
n傾計..超大
次次傾計都離5開某d野....
{佢}真係我心中咁重要ma?
我5想再討論{佢}
今日係我第1次見到kwan喊
其實5可以算係第1次
但今次比我既feel係最,,(5識形容}
then11幾就返屋企lu...
|
|
刊登時間︰2006-09-24 12:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 9 月 22 日 星期五  | |
2006-09-22 |
lunch同lky n may去左君到食
pex35使上..正..
去306睇野...
5想睇..就係到玩...
玩〔海帶拳〕////
超好笑...我係4連冠..哇kaka//
我係海帶后牙...kaka
kwan係海帶王///kaka
then......真係好好玩
/...........
夜晚............
..............\
..............
有d野打lu
|
|
刊登時間︰2006-09-24 12:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 43 | »
|