|AI' LOVE*  [史迪仔]'`

 

   

kary1115
暱稱: [▊×笨旦___LAI-"﹏||-
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-03-21
2008-06-22
2008-05-19
2007-04-04
29/3
文章分類
全部 (211)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
LAI XG- ME!
TING--
日誌統計
文章總數: 211
留言總數: 13
今日人氣: 6
累積人氣: 4201
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天
7/5悶

今日差5多3點出左去食飯..補呀ma同呀哥生日""""

差5多食完..見到佢地////返到去.....講下講下/..都唔知佢地去左邊..

又話打黎...=v=""""最後睇睇下<宮>就訓左lu./

差5多8點起身...悶//睇電視...

then"""睇<宮>///超正呀...

p.s"""岩岩c到rainie撞車//整到條頸...慘呀...

     好想買佢隻可愛慶功版呀...

刊登時間︰2006-05-08 12:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天
5/5..

今日太平清x...6點幾出左黎

then"""lky..kwan7點幾先出...

then係度行黎行去...

之後10點幾上左我呀婆到..//

then//kwan n may走左落去/

咁我同lky..係我呀婆到c..then係咁影

之後m n k返屋企..we就去食野///

去到等勁耐先buy到..佢地買完就等我la..

我望佢地個邊..有勁多人..係到唔知做咩//

我buy完行過去..有個勁唔知點既女人..d人係咁影相

個女人係咁拉低件3//比d人影..勁多人..lky都有影..

好好笑,,but好噁心///then.....差5多2點先返到home//

返到去見到m online//諗住同佢講la>.

點知佢e為我串佢喎///我話a佢地都係度...又唔係串佢喎..onon地/

.e+唔想食d野...好想噁呀

刊登時間︰2006-05-06 02:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天
2/5

今日測中文...時間岩岩好..

之後個d堂又悶..仲冇左最長個隻指甲...慘..>3<""""

中史n地埋..成個人都有赲..隻眼又痛..

lunch.勁熱呀,..返到去都冇野食..日日都係咁//=v=

then..........

返學,,,we去左搵lawlaw傾計......

刊登時間︰2006-05-03 12:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天
20/04

今日要返學lu...琴晚差唔多2點訓..

今朝就5點幾差5多6點起身..

起身...冇野做..走左去沖涼..晒3..

then8:07走...想買野食.又冇開,,=v=""""

then上班主任..又係個個李sir.聽到佢把聲..頭都痛...

then中文...悶..又凍..

then數..又做功課...

then話...佢冇返//同mei.傾計//

lunch..出去食..諗住食多多.冇位...去左三川食

見到n年冇見既葉子偉...we係咁笑..

then//////////////

英文..傾..要草$$呀,.一個月要草到1000

約定”3年後...目標.一定要成功...

放學行街....................

p.s說好的 3年(少/不)用$$///

 

刊登時間︰2006-04-21 12:28 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天
19/4

今日2點幾出左去,..買5G咩咭...

then去左x咭././4張都唔係rianie=v=

then去左開心食野..之後去左我到..

5點幾..去左beach...

傾計...傾暑假去貝澳d野..係咁傾..

傾帶咩去la..幾時la..食咩la..買咩la>.....

then//////返去個陣..買左超cute既kuromi既鞋//

之後去左呀婆home食飯....

then...............

刊登時間︰2006-04-20 12:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]