| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 4 月 1 日 星期六  | |
1/4 |
起左身之後,,就去左劉平記食早餐..
then去左m到..爆悶..出左去..
之後佢地去沙灘,..我5去.咪返去囉..
最後同左我+姐搵我呀ma行街..
買左d野.返去...沖涼..返電腦..
|
|
刊登時間︰2006-04-02 12:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 3 月 31 日 星期五  | |
補""""" |
放學返去個陣係街見到兩隻勁細隻既貓仔
好cute”但係好似好...佢地叫我拎返屋企..
then..我拎左返去...
之後冇咩理到d貓仔..夜晚出去玩..好耐都冇出去la
如果唔係果次比人捉....唉...之後去左kwan到...
係個到食野..之後c碟//cc下好眼訓..同kwan訓著左..
之後比m佢地整醒左...跟住一訓..訓到10:00 到 |
|
刊登時間︰2006-04-02 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 3 月 30 日 星期四  | |
補""""" |
數學又做功課la...想死..
無無聊聊又過一日la..放學行左陣 |
|
刊登時間︰2006-04-02 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 3 月 29 日 星期三  | |
補""""" |
今日都係得我同lky返//
中文去做bca..同kwan坐
最憎數學呀..成日做功課...
之後.. |
|
刊登時間︰2006-04-02 12:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 3 月 28 日 星期二  | |
補""""" |
今日p.e打排球..最憎呀.,都唔識打=.=.
勁痛呀..都唔知點解d人可以咁勁嫁..
then..比賽..之後..又唔記得晒lu.. |
|
刊登時間︰2006-04-02 12:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | »
|