| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 4 月 18 日 星期二  | |
18/4/06 |
接下...
5.6點到..玩左陣電腦...
個天光緊...咁就.出左去淋花,,,
冇野做///咪走去晒3..之後有d肚餓..煮左d野食..
個陣都差5多係8點...
之後走左入房...諗諗下..訓著左..訓左半個中到.
比呀ma個電話嘈醒...then冇去飲茶..
係屋企訓..訓左4個中...訓左玩電腦...
2點幾kwan話出去..我e為做功課...
點知.......我冇去到...then4點幾.
lky話佢地去左swimming..
then過左陣打黎問我去5去//
諗住去嫁...但諗諗下又唔係好想去//then冇去到
係屋企發(牛豆)/////.............
|
|
刊登時間︰2006-04-19 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 4 月 17 日 星期一  | |
補""""" |
今日冇出街....係屋企,,無無聊咁...
唔知做咩好精神...成晚都冇訓...係度c衛視././.. |
|
刊登時間︰2006-04-19 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
16/4/06 |
今日12點幾起身..食野...
then..3點同呀ma出去,,買野..
勁多人..=.=//買左勁多野食..kaka
諗住去買眼鏡既...but都係聽日先lu...
then///.................
p.s..仲有3日就返學la>..
|
|
刊登時間︰2006-04-17 12:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 4 月 15 日 星期六  | |
補""""" |
訓到唔知幾點.,.聽到我呀ma.係咁講野..
話咩起身食野..又話唔等個頭乾就訓...then我冇埋佢..
再訓...好似訓到4點到..呀ma買左野黎食..
比佢呃左..又話呀e叫我去bbq..點知都唔係..=v=
then比$我..then////////3點幾先訓..... |
|
刊登時間︰2006-04-17 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 4 月 14 日 星期五  | |
補"""""14/4/06 |
接上"""""
訓到10點到..之後同lky打交..
5點幾..我返屋企先...
差5多7點先去買野..
then..買完..但係8:30先b..
2點幾開始停lu...
之後汁野..諗住陪kwan返去個陣..聽到有d聲///
then..we就走返去..去左mm到
跟住係度玩d倉鼠..kwan係度訓..
then..同lky.mm玩電腦..
then想去廁所..點知一打開門見到一隻超大既曱甴.///超噁心..
最後冇去到..then入左m房..kwan醒左..then天光..
we就走la..返到去..沖涼..玩左陣電腦..訓...... |
|
刊登時間︰2006-04-17 12:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | »
|