| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 6 月 9 日 星期五  | |
9/6 |
今日 黑rain ///
唔洗下(咒)/
then"""we去左 味食野//
食完超大 //返到去濕晒=v="""
then////.........
................
愛情金句"'""★°°淚痕即使不見了!]*但就留在心中 !.,"◆ ◆
|
|
刊登時間︰2006-06-09 04:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 6 月 2 日 星期五  | |
2/6 |
今日一人返...超眼訓..超頭痛
唔知點解返到去覺得好煩..
英文..默書.
數學x2..間班房..超大陣味牙 ...(下刪10字到la)
訓覺..訓到條頸超痛///=v=
訓唔返..望下出面..勁黑//
then d人話紅rain..勁想走返屋企訓覺/..
生物..做作業...眼訓...
lunch..lky m ting 都冇 帶(姐)
then我(姐)m.行行下超大rain.....(下刪100字)
返到去沖涼///玩電腦,... (下刪100字)
|
|
刊登時間︰2006-06-02 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 6 月 1 日 星期四  | |
1/6 |
今日差d遲到...
音樂""考唱歌//15分
美術"""冇力...唔想整///
地埋n中史""超頭痛..
lunch>>n kwan may走///
數學 n琪講野./////
英文..同lky傾計/////
放學..本身去食 味///但d人唔走..賤//
then去開心食...
之後去左菠蘿蓋//傾///唔使再講na
都過左去la./不再發生...
我唔會喊嫁..唔好睇少我//
死了心..痛就沒感覺 |
|
刊登時間︰2006-06-01 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 5 月 30 日 星期二  | |
30/5 |
今日上堂係咁訓....
放學..整野...
勁中2聽↓↓↓
徐懷鈺
飛起來 詞/于光中 曲/KIM CHANG-HWAN
就是覺得你一切都剛好
甚至迷戀你流汗的味道
喜歡看你嚴肅的思考
亂亂的頭發 傻傻的微笑
每次你都說的頭頭是道
你的愿望每句都做小抄
太多人追我我也很煩惱
你卻不知道
你不特別姊妹都向我發出警告
你的好其實她們都不知道
當你說生活要腳踏實地才重要
你亂有想法我當場就為你傾倒
飛起來了怎么可能救命呀我不要
快說愛我不然我會瘋掉
狂戀你的滋味是全世界最美妙
要從背後緊緊將你擁抱
想你想得我都不能睡覺
快生病了你知不知道
不想出去攪和太無聊
還是回家想你比較重要
今天我要認真的思考
向你表白你會不會嚇跑
再貴的衣服送我都不要
只要你對我好
你不特別姊妹都向我發出警告
你的好其實她們都不知道
當你說生活要腳踏實地才重要
你亂有想法我當場就為你傾倒
飛起來了怎么可能救命呀我不要
快說愛我不然我會瘋掉
狂戀你的滋味是全世界最美妙
要從背後緊緊將你擁抱
music
就是覺得你一切都剛好
甚至迷戀你流汗的味道
喜歡看你嚴肅的思考
亂亂的頭發 傻傻的微笑
每次你都說的頭頭是道
你的愿望每句都做小抄
太多人追我我也很煩惱
你卻不知道
你不特別姊妹都向我發出警告
你的好其實她們都不知道
當你說生活要腳踏實地才重要
你亂有想法我當場就為你傾倒
飛起來了怎么可能救命呀我不要
快說愛我不然我會瘋掉
狂戀你的滋味是全世界最美妙
要從背後緊緊將你擁抱
飛起來了怎么可能救命呀我不要
快說愛我不然我會瘋掉
狂戀你的滋味是全世界最美妙
要從背後緊緊將你擁抱 |
|
刊登時間︰2006-05-30 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 5 月 29 日 星期一  | |
2985 |
琴日整電腦個份野...整到2點幾..其實....
之後作埋文///4點先有得訓...
本身同佢地去食野
...但太眼訓lu...then一個人走..
早會...勁赲....
佛學堂...超凍...應該有少少病病地...
由係屋企出黎...都feel到好凍
物埋///死左....超眼訓...頂5住,,,
差5多2堂都係度訓覺...超赲
p.e...考試.
lunch..超趕...又要拎勁多野..
家政..考試...我諗得個甜品係得嫁咋...
依幾日買d野都搵到傻...
放學............
e+頭好痛.眼好酸...
|
|
刊登時間︰2006-05-29 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 43 | »
|