| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 7 月 16 日 星期日  | |
16/7 |
今日8:30去左劉平記到食野/////
then9點幾搭石鼓洲///
勁大浪//但好好玩....
去到個到...仲要行上去”又話有車..行到死死下..
沿路勁多昆蟲...............
then練la>>..係度同lky打黎打去///
then比kwan話=v=//
唱個陣都ok既....then...............
搭4點幾返去///返屋企沖涼./6點到n lky出/
返國民個個敬師晚會...都唔係好多人咋..
then n lky
係個度行呀行 d野細左好多///可能我大左掛....
then去m屋企..睇美女廚房 n法證先鋒//
之後去西灣買雞尖....
比m笑死..算.我唔講..費事賠$$$.
then...zzzzzzzzzzzzz
|
|
刊登時間︰2006-07-18 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 7 月 3 日 星期一  | |
happy |
升到F.4牙...好happy>3<
but中3得返幾日/////
去到中4一定要讀返好d書...
|
|
刊登時間︰2006-07-03 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 6 月 25 日 星期日  | |
25/6 |
琴日3點幾出左去....買野..
係屋企悶爆....
今日爆悶爆頭痛..早知唔好濕頭訓la...唉..
最後2日...////
|
|
刊登時間︰2006-06-25 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 6 月 21 日 星期三  | |
考試!!! |
依幾日都考試...冇打日記...
但係日日都係..考試..訓覺..玩電腦
悶x10000.....
英文考口試//等到傻.....
p.s///e+好想食朱古力牙...
近日愛好""" 勁好味既strawberry milk chocolate
好苦既黑朱古力... |
|
刊登時間︰2006-06-21 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 6 月 14 日 星期三  | |
14/6 |
今日係正式上堂既最後一堂////
聽日考試la....
各位加油牙!!!!
要溫書LU...... |
|
刊登時間︰2006-06-14 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 43 | »
|