| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 7 月 28 日 星期五  | |
出hk |
搭點3出去..係m記買野上船eat
then去教協"""行呀行呀"""
放下d野落lky到""玩下玩下"""
buy左少少野"""百幾到la
then買左個磨指甲d野'''(5好用既,,,,=v=)
then去cwb..
kwan n may係m記食..
我nlky搵呀搵"比人坤左
行左好耐先搵到
買左枝x杖玩...勁好笑//成為$10
then搭的士去會展...
then去天下買comic fans n c f special
n 1張海報 n honey kiss////
then行行行
then再買左2本漫畫///
then搭的士返中環..個個人兜路...=v=
then搭10點半返cc
then...........
............
|
|
刊登時間︰2006-07-29 02:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 7 月 25 日 星期二  | |
24-25/7 |
24-25/7
24號..
今日係呀婆HOME由6點幾等到8點...都未得,,
THEN開船...係長洲附近到釣魷魚..
THEN打邊爐.差D又餓暈..
THEN訓5著..傾下計..4點幾先訓到
”車”到去桂山先醒/////
THEN去食野...唉///D野都5好食
THEN行下..買下野.....
then去游水/...游到好赲好赲...
then訓到返返長洲,,,,
之後去食飯....
then/////.................
.....................
p.s超好玩....雖然5係好多收穫..但都好好玩 |
|
刊登時間︰2006-07-26 12:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 7 月 23 日 星期日  | |
歌詞!! |
還是喜歡你
Sweety
只要能夠遠遠這樣看著你,看著你,看著你
就算傷心心里還是好想你,好想你,好想你
只要能夠緊緊這樣陪著你,陪著你,陪著你
就算分手還是選擇喜歡你,喜歡你,喜歡你
我好希望整個地球只剩下我和你
我就能勇敢的說,我還愛你
我好希望我會忘記說再見的是你
我不再回憶,也不再傷心
只要能夠緊緊這樣陪著你,陪著你,陪著你
就算分手還是選擇喜歡你,喜歡你,喜歡你
我好希望整個地球只剩下我和你
我就能勇敢的說,我還愛你
我好希望我會忘記說再見的是你
我不再回憶,也不再傷心
我好希望整個地球只剩下我和你
我就能勇敢的說,我還愛你
我好希望我會忘記說再見的是你
我不再回憶,也不再傷心
我好希望整個地球只剩下我和你
我就能勇敢的說,我還愛你
我好希望我會忘記說再見的是你
我不再回憶,也不再傷心 |
|
刊登時間︰2006-07-24 03:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 7 月 22 日 星期六  | |
22/7 |
7月22_
9點去左飲茶///then返去等佢地””
12點幾n君 m去搵lky.〕\
then去我隻船到釣魚///
今次個個都釣到..^^/
我最多...呵呵呵’’’’
28號去漫畫展/.\......
|
|
刊登時間︰2006-07-24 03:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2006 年 7 月 20 日 星期四  | |
19/7 |
今日3點幾出左去//行呀行///
買下野n去天然飲野....
之後返返屋企n我+姐出去買野/
行到一半餓到暈///嘔到我傻//=.=
|
|
刊登時間︰2006-07-20 03:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 43 | »
|