| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2007 年 2 月 12 日 星期一  | |
補打-w- |
5記得左幾點..ying+ting過左黎..
我太得閒na..
係咁汁汁汁...佢地玩跑
我就抹塵..
之後搵m去食糖水....
食完走lu...
同ting+m返屋個陣..
狂串m..未講完就比佢勁大力咁打左隻手一下..
勁痛..then同佢狂打...打到返屋企..-w-
|
|
刊登時間︰2007-02-14 12:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2007 年 2 月 11 日 星期日  | |
家長日>W< |
冇返到去見....
我呀MA一個去..
佢見李SIR...正..
5洗見施公子//如果係見施公子..肯定講勁耐..
考32..超差..真係第1次考得咁後
操行:b+
評語::學習仍須下苦功,品性忠純,平易近人
品性忠純,平易近人...年年都差5多係ed...
學習仍須下苦功...e句係第1次係我d成績表都出現..=v=
下學期..要+油喔..開始追na>>要溫書....(講左都冇心去做-w-)
|
|
刊登時間︰2007-02-12 12:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2007 年 2 月 9 日 星期五  | |
補∼∼放假lu>口< |
放假lu..hapi>w<
放學陪婷剪頭髮...
去左佢屋企...影影影...
好耐冇影過相... 好奇怪...
夜晚出街...!!
ying+kaman+茄茄黎左我屋..
-w-...黃+汶小姐整年糕....
變左一團和氣.
好嘔心.>w<
我都幫手玩...haha
then/////
5記得lu∼∼ |
|
刊登時間︰2007-02-12 12:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2007 年 2 月 5 日 星期一  | |
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
刊登時間︰2007-02-05 10:53 PM

|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 43 | »
|