1/3
又一個1號--好快...
好痛..由琴日痛到今日.>口<慘
中文X2=w=..
生物整包..好玩..都5夠材料,,亂+
放學先拎得--
最後都好成功/..ying個d比中1個d食左..
我個d都比人拎晒..自己冇食過..-w-
得返放係maymay到個2舊包..>w<
pex3考試..13/15..2個都係差1分滿分><
then練歌..變聲kaka..次次都係叫我..==有冇搞錯..
mayling..sor!!!個旦..幫5到手////
聽日bbq哇∼好野!!好耐冇BNA//
期待ING--雖然得幾個人..但我諗都會好HAPI>W<
想避,,但避不到..
-----------------------------------------------------------------------------
28/ 2
數學--聽得明既..附數X2...悶
生物--聽日整包包..HAHA~好野..有野玩.
中文.MISS秦冇返..正!!LUNCH之後個3堂超正!
個個都冇返..HAHA.物理..狂界,,E+狂扮野..界左YING2下..KAKA
D人狂玩PSP..冇人理...ENG..A同B組D先生都冇返..正爆..
超自由.真係冇人理..-W-狂唱..HAHA..笑死..
放學整物理..5打LU..
-----------------------------------------------------------------------------------
27/2
週會--半班人比人{的}返上班...THEN吾落去..李SIR上返黎搵WE--悶爆...
ENGX2--丫SONG冇返..朱SIR代..化學,,D人今日靜左.-W-
THEN--放學留係學校..整物理個個..同練手球..
------------------------------------------------------------------------------------
26/2
放完假na>w<又要返學..5想
8點去左食野>>其實抄功課--附數+中文..
ENGX3....去306睇{明日之後}..睇過好多次..又睇..
YING+TING訓ZZZ..比丫SONG叫左出去,,-W-
化學..測驗!!RAYHO發皮..
話{5話你地垃圾都5得>.%#&$!$@..你估你地升到中4好威牙!你地間學校BAND3咋}..
THEN走左..留返我地..THEN打鐘自己走..-W-
物理..悶死..狂界枝筆..>W<界界下..好眼訓..ZZZZ就訓著個陣..
有人打黎---話打錯-W-
數學又教新野..上一課都冇返2日..冇聽2日..5明LO..
返學M背詩--勁耐都背5到..WE個個都好快背到==
之後去M到..佢話佢表哥黎左..但出左街..WE狂串佢..笑死..
THEN影相相.>W<HAHA
|