| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|

2007 年 3 月 23 日 星期五  | |
社際比賽-3- |
遲左起身..又搵5到條褲wo--激死
5夠人打排球'''搵我..-w-5識打..
又驚wo~最後叫左kym,,haha
全日都係係操場睇比賽...但
好曬+好熱..-w-
最後2場比賽去左明社
真係超曬....
放2點幾--之後去左食野..\
mama今日係度~有飯食..haha
屋企門口--
發現..冇人係屋..又冇帶key-口-
我+姐去左電髮//-w-最後去左呀婆到借..
電腦--玩到冇野好玩,,,因為E+佢地5會再玩咁多電腦--玩NDS
我''日日都係對住部電腦..悶死...
玩左陣..5想玩..但又5想訓--
THEN玩NDS--cookingmama又玩晒好耐..
咁就玩狗..賺$..
夜晚--打邊爐..好少可咁食勁多菜///
聽日出去比賽--大++油喔!!!!!!
|
|
刊登時間︰2007-03-23 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2007 年 3 月 22 日 星期四  | |
-3-22-3-07 |
早走--抄功課
數學''''今日冇心機抄..
附數又測驗..唉..又0分NA
中文x2--miss秦冇返''去左家政室幫手
整馬豆糕..幾簡單既~
放學--冇去練歌..ying同君都係
我同m返屋企--佢地去整野..
返去沖埋涼..
搭5點幾''
then搭天星過尖咀--再搭的士去[皇悅酒店]
食自助餐..ok好食..超飽..咩都試下..
見到三文魚,,睇落好好味.但5想食..驚左三文魚,
龍蝦--5好食-w-燉魚翅鮑魚響縲湯--好味..好多翅
d甜品幾令..幾好味--個個燕窩西米露超好味..
5錯既//食完..諗住行嫁..點知話走..-口-
then搭9點幾<好似
|
|
刊登時間︰2007-03-23 01:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2007 年 3 月 21 日 星期三  | |
補打-口-x3 |
訓--施公子遲15分中上黎...
好悶--又冇得訓>口<
化學x2''做實驗..好玩..同ying+may狂+野..
數學--E幾日都好比心機'''抄筆記.明明地..但又5係好識咁<廢話
活動堂改為週會--唉...要表演..冇聲..我唱到好大聲NA...想點
聽5到都冇計嫁....
放學陪婷接佢表弟--
THEN回家''
9點幾同+姐去搵我呀BA呀MA食野--之後買野...
|
|
刊登時間︰2007-03-23 01:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2007 年 3 月 20 日 星期二  | |
補打-3- |
M小姐又遲起身了--等佢..
中文x 2''測驗-作文,,但5計分
5識作..亂[陳]落去..
生物--冇溫過..-w-5識..0分
P.Ex3--
跳個個5知咩野--好魚...跳5過..-口-]
仲要好似樹熊咁.......冇心機上..
放學--練歌..之後去沙灘<hapi>w<
|
|
刊登時間︰2007-03-23 01:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|

2007 年 3 月 19 日 星期一  | |
補打-w- |
m遲起身--等佢
佢地走先..點知we走個陣-佢地先岩岩走出黎-w-
物理--上次[蛋蛋]個個野得87分
但都好好--份野完全冇咩掂過..好衰-口-
放學去左沙灘''好耐冇去過-3-
傾計>m同ting跳舞..haha..好笑
玩左好耐下,,7點幾返去--
爸b生日--出街食飯.......
哭了>口< |
|
刊登時間︰2007-03-23 01:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 43 | »
|