E+都係一次打幾日...>口<
原諒我太懶..>W<但我好得閒嫁WO
我得閒到成日撞人地D密碼..xD
打返先.."'''''
10/3
11點幾起左身--玩NDS
玩到有D悶..THEN點幾開電腦玩..
9點幾Y+KM過黎------
THEN再出..去西灣,,,慧因3樓女廁開左燈OwO
之後坐低--聽歌..冇LALA有2個細路5知做咩..
THEN同佢地狂串..勁好笑..笑到眼淚都流出黎HAHA
同YING講..林海峰個個{超低能-勁搞笑}
THEN講話--{2個細路超低能王過勁搞笑}XD
佢地勁串..比人望住晒-W-
THEN....有個細路..話用野X我地..我見到佢整1整條褲..
佢又行埋1邊..咪魚為佢真係淋WE
咁咪走LO..-W-THEN........講返
碼頭--
KWAN話有個男仔話咩{小姐,係你NA,係你NA]
5知對住邊個講WO...THEN討論+扮返..勁好笑..HAHA
之後有個人係Y+K中間話{你跌左野牙}
THEN成班狂睇係咪跌左野...-W-
THEN去左5知叫咩到坐--傾左陣..
2點走人..去碼頭買野食..5知做咩,..
講我X你牙..我Y你牙..同君2個一齊岩岩好講我Z你..-W-
THEN君大聲講話我X你--有班人望住左..-口-
THEN--------------------------------------------------------
9/3
E幾日都好凍>W<5想起身--
中文X2--代堂..作文..-W-
生物X2--超憎.......
P.EX3--平衡木+側手 ..N年冇打過..太驚NA E+
之後打籃球比賽..YA>W<我入左一球..WIN左
-W-但比賽中比人捉住隻手5比走+差D比人KICK低..-口-
放學--聽講座==幾搞笑既個個人..
夜晚出街--
YING+KAMAN過左我到先..
THEN講琴晚學校D野...勁恐怖-W-
冇咩事都5留係學校LU...
士多啤梨捧-W-....好似咩..
12點幾返去////2點幾訓LU
8/3
放學要合唱團...
史迪仔丫..XD..
{而平日你凝望我 這慣常一眼可殺死我}--YING講
笑死..KAKA..我變花痴了..>W<
E+吾知點解好容易比D高既/識音樂/識跳舞既仲有等1等既吸引住..-W-
|