|AI' LOVE*  [史迪仔]'`

 

   

kary1115
暱稱: [▊×笨旦___LAI-"﹏||-
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-03-21
2008-06-22
2008-05-19
2007-04-04
29/3
文章分類
全部 (211)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
LAI XG- ME!
TING--
日誌統計
文章總數: 211
留言總數: 13
今日人氣: 3
累積人氣: 4151
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天
悶-3-

洗完頭+訓醒之後個頭變到好7

都5G星期一點算''

成日都係食野+玩電腦

係YING到拎埋D相--諗住整上相簿.

但冇心情--聽日先入..

唉--5開心

刊登時間︰2007-03-18 02:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 16 日  星期五   晴天
16/3--hk

諗5到著咩好--同之前一樣算...

9點幾先肯起身'''懶鬼

搭11:15出去

再搭去尖咀--再搭的士去科學館

點g過到去仲有1個中..then行下行下..

差5多夠鐘--就去左廁所影相

科學館--

等入個陣..都係影相..轉角遇到愛--XD''

入面有D都幾好玩既...

完左之後去深水涉--食壽C''''

3文魚--E+見到都想..

5G邊個係咁叫:[3文魚..3文魚...]

THEN叫左10碟-3-

食食下見到賢YIN佢地..幾多人下..有緣--XD

狂入廁所--入去係玩..影相..整野..HAHA

之後佢地去廁所..得返我同YING--

點G見到D勁好笑既野--KAKA

WE狂影相--自拍狂..-口-

係地鐵諗返起之前個個JERRY(佢地亂幫人改的--因為個陣我叫CHERRY-3-)

地下鐵踫著他--THEN5識唱..-W-XD奇遇--記得!!!!

THEN去左MK--

教協..好耐冇去過..第1次買咁少野

之後分2派行'''''

行左陣旺中--見到黎冰佢地//

搵地方剪頭髮--

YIU9點半走了...

我剪先''平陰-3-埃及妖后..haha

個到都ok既--因為有[令仔]kaka

我剪左5吋...>w<剪完都ok既..

 

黎冰佢地打黎..5見左個袋

then剪完返旺中幫佢地搵--

同yING都懷疑係個間--太有可疑了

最後問左幾間都冇..

 

之後快快腳去信和+潮特

買左好多KUROMI既野..大收穫--XD

送左樣KUROMI既野比YING..

下次去買返個幾個..XD

 

搭00:30返CC

買埋野食就返屋LU>W<

行到垃圾池個邊--男廁個度有班人行緊..

冇睇錯係M班FANS CLUB--

THEN我聽到話咩〔我見過NA..我見過NA..]

仲有5G咩咩咩..THEN行得勁快--

我呀哥同佢條女係我後面..等佢開門-W-

THEN返到去..我2個+姐係咁-3-

之後落去拎信--點G個班人係長苑出面個個公園

聽到[NA--都話我見過嫁NA]-W-

開5到MSN.........訓了.

 

 

 

刊登時間︰2007-03-18 02:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 10 日  星期六   晴天
懶lu∼ka

E+都係一次打幾日...>口<

原諒我太懶..>W<但我好得閒嫁WO

我得閒到成日撞人地D密碼..xD

打返先.."'''''

10/3

11點幾起左身--玩NDS

玩到有D悶..THEN點幾開電腦玩..

9點幾Y+KM過黎------

THEN再出..去西灣,,,慧因3樓女廁開左燈OwO

 之後坐低--聽歌..冇LALA有2個細路5知做咩..

THEN同佢地狂串..勁好笑..笑到眼淚都流出黎HAHA

同YING講..林海峰個個{超低能-勁搞笑}

THEN講話--{2個細路超低能王過勁搞笑}XD

佢地勁串..比人望住晒-W-

THEN....有個細路..話用野X我地..我見到佢整1整條褲..

佢又行埋1邊..咪魚為佢真係淋WE

咁咪走LO..-W-THEN........講返

碼頭--

KWAN話有個男仔話咩{小姐,係你NA,係你NA]

5知對住邊個講WO...THEN討論+扮返..勁好笑..HAHA

之後有個人係Y+K中間話{你跌左野牙}

THEN成班狂睇係咪跌左野...-W-

THEN去左5知叫咩到坐--傾左陣..

2點走人..去碼頭買野食..5知做咩,..

講我X你牙..我Y你牙..同君2個一齊岩岩好講我Z你..-W-

THEN君大聲講話我X你--有班人望住左..-口-

THEN--------------------------------------------------------

 

 

9/3

E幾日都好凍>W<5想起身--

中文X2--代堂..作文..-W-

生物X2--超憎.......

P.EX3--平衡木+側手 ..N年冇打過..太驚NA E+

之後打籃球比賽..YA>W<我入左一球..WIN左

-W-但比賽中比人捉住隻手5比走+差D比人KICK低..-口-

放學--聽講座==幾搞笑既個個人..

夜晚出街--

YING+KAMAN過左我到先..

THEN講琴晚學校D野...勁恐怖-W-

冇咩事都5留係學校LU...

士多啤梨捧-W-....好似咩..

12點幾返去////2點幾訓LU

8/3

放學要合唱團...

史迪仔丫..XD..

{而平日你凝望我 這慣常一眼可殺死我}--YING講

笑死..KAKA..我變花痴了..>W<

E+吾知點解好容易比D高既/識音樂/識跳舞既仲有等1等既吸引住..-W-

 

 

刊登時間︰2007-03-11 05:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天
6-7/ 3--超凍..冰了

7/3

遲左起身-W-

第1堂悶死了..訓左陣

ENGX2..聆聽.識鬼串咩..睇5明D字LO..

仲衰過我D火星文..-口-""""

化學--訓......zzzz

生物..都5知識吾識教..激死

附數玩下.抄下..好快又一堂,,5識=v=""

中文仲悶...想訓但要做工作紙..

物理..後半堂訓左..有個印..-口-

放學坐左陣..走人

返到屋..冇人..冇帶key..------

去左呀婆屋搵呀ma--食野..傾係學校d野,,

我呀e之前又係讀慧因..佢又講返佢個陣d野..好笑..>w<

叫我呀e幫我睇下個個電話....e幾日呀ma都係到..

幾日都食到好飽..肥死>口<

THEN--玩電腦+玩NDS

 

6/3

ENGX3--玩埋D低B野..但好好笑..KAKA

物理放旦LU>W<

有隻裂左少少..-口-咁都比佢見到...

扣3分>口<

放學..見到史迪仔..M推左我前去..差D撞埋去.-W-

見到佢係我前面..咁咪跟住走LO..>W<KAKA

我係望住佢個頭行的..HAHA

放學坐左陣..傾下笑就走LU

刊登時間︰2007-03-07 11:10 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天
又係一次過打..打埋前幾日//

5/3

訓到好舒服,,5想起身-w-haha]

then..中文堂x2--比ying笑死

比佢畫左一下係塊面到..-w-

中文堂好正!!!!

放學去玩..猜燈謎--kaka好玩,,

食左好多朱古力,,但全部都5係自己玩既..KAKA

因為自己估錯晒..-口-""

THEN..陪君買CON........

THEN----------------------------->W<!!!

4/3

點幾先起身0w0

同呀ba呀ma佢地食完野就上m到搵佢地..

之後去左君到..睇 she個個演唱會

then出去行....叫我+姐買..haha

3/3

5知幾點佢地黎左我屋---

我太眼訓了--訓左..

ying返家eating---

之後畫眼線--kaka

勁好笑....

then出左去--行+傾+食

點幾返屋..沖涼玩電腦,

4點幾先訓..

2/3

放學bbq哇∼hapi>w<

6點幾出..買野.....

-w-環保碳真係好環保..點左勁耐..都係未著..

見到勁多先生..一行過就問佢地b5b..haha

打埋比kaman叫佢出--

之後wong hei行過..叫佢---

傾計......佢又係驚黑..叫人陪佢返去..-w-

ying+ting陪佢--

之後呀kwan行過----傾左陣..

then傾返之前d野---haha>w<

1點迫住走人-口-""

then返家-------

刊登時間︰2007-03-05 11:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]