今日,夜晚果陣...我地幫呀哥開生日會,(佢今日生日)
就開始喇!我地個個都一齊係到準備緊~
開始喇!開始喇!d親戚都黎哂~跟住,我地就食蛋糕仔...
個蛋糕仔係 "黑森林" 蛋糕仔!上面仲寫住"生日快樂"咁..
唔!!...超正呀!好好味呀!食到我想再食多d!
食完蛋糕仔,仲要食翅!!!搞到我好飽..都食唔落野喇!
食完野....我地同d親戚去睇TV..(睇"溏心風暴"..)
睇下睇下TV...我覺得訓都訓唔到...點解?!
咪就係我個"大肚籃"做既好是囉!
最後,我飲左d茶仔....所以個肚冇咩咁脹喇!舒服哂~
好喇!跟住我地都冇節目喇!我都講哂喇!咁88啦~
下個blog我會打我同龜仔去散步~記得睇喇!88~
|