呢排我都冇咩是好打上呢個blog到...
sorry"大家...我都冇心架,原因↓
唉...呢排就輪到我媽咪禁我地玩電腦喇..
宜家我玩得,都係佢係咁宜破例下架咋!
你地明喇可...唉...總之,以後一有咩是,我球佢又好點都好,
都要開電腦上黎...............玩"講下笑姐kaka^w^
其實我想講我開電腦上黎.....呢個blog打我既dairy..
*(其實我媽咪好難球架!要呃佢先得!)
直口就係:(媽咪!我要開電腦上網做功課呀!)就係咁..
好啦~我打到手都軟埋喇~唔講喇,886~
|