kary_HO
暱稱: 嵐.........癲癲得得 不計得失 <3

我一d都唔明ar!!

點解我冇交9次功課ja!!

攪到我好似係地獄咁!!比人日日問我做好功課未wo!!

我頂佢ar!!煩撚晒!!

我而家冇曬自由LA!!我1.3.5.7至可以玩電腦2.4.6就要我溫書wo!!仆街la!

我唔like溫書ar!!

唔知點好ar!!

嗚嗚嗚嗚嗚嗚...............


2007-10-14 09:41 AM
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]