|
|
我一d都唔明ar!!
點解我冇交9次功課ja!!
攪到我好似係地獄咁!!比人日日問我做好功課未wo!!
我頂佢ar!!煩撚晒!!
我而家冇曬自由LA!!我1.3.5.7至可以玩電腦2.4.6就要我溫書wo!!仆街la!
我唔like溫書ar!!
唔知點好ar!!
嗚嗚嗚嗚嗚嗚...............
2007-10-14 09:41 AM
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 34 | »
|