kary_HO
暱稱: 嵐.........癲癲得得 不計得失 <3

今日la!!

我就好似平日咁睇小說la!!

咁我就睇到個愛情鬼"古"la!!

點之"客"到我爆驚囉...............

我本身唔知咩係筆仙ga!!但睇完就之la!!

我求下大家睇小說一定要諗清楚ar!!


2007-07-19 06:37 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]