kary_HO
暱稱: 嵐.........癲癲得得 不計得失 <3

嘩!!

今日去影貼紙相&唱k

聽咗n咁多次電燈膽ar!!

我唱咗幾首歌la~!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

但我今日好happy ar~!!

唔洗係le個屋企ar~!!


2007-07-09 06:45 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]