|
|
今日 , 放學之後覺得個人好辛苦
之後去睇E生la~!!
點知感冒wo~!!
______________________________________
今日
個KITTY SO 佢個頭十足十個 K.1 ge 小朋友 Ar~!!
我見到佢個頭好快咁問佢"小朋友 ! 你幾多歲??"
之後佢答"都唔關我事"
我之後番到位係咁笑囉~!!
XXXD
KAKAKAKA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2007-06-25 08:37 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|