kary_HO
暱稱: 嵐.........癲癲得得 不計得失 <3

今日 , 放學之後覺得個人好辛苦

          之後去睇E生la~!!

          點知感冒wo~!!

   ______________________________________

   今日

          個KITTY SO 佢個頭十足十個 K.1 ge 小朋友 Ar~!!

          我見到佢個頭好快咁問佢"小朋友 ! 你幾多歲??"

          之後佢答"都唔關我事"

          我之後番到位係咁笑囉~!!

          XXXD 

          KAKAKAKA

          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

       


2007-06-25 08:37 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]