|
|
今日la!!就去中學PS1la!!
點知見到個舊同學...... 佢二年級就走咗la!!
但E家見返佢仲有好多野講la!!
佢講我變咗wo!!
變到好多野講 , 識打人 ,壞咗好多ar!!
唔似而前日日係圖書館睇書ar!!係個好學生ar!!
keekeekeekakakaka
記得留cmar!!
咁多位靚仔or靚女~!!
2007-07-17 06:44 PM
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 34 | »
|