kary_HO
暱稱: 嵐.........癲癲得得 不計得失 <3

今日la!!就去中學PS1la!!

點知見到個舊同學...... 佢二年級就走咗la!!

但E家見返佢仲有好多野講la!!

佢講我變咗wo!!

變到好多野講 ,   識打人 ,壞咗好多ar!!

唔似而前日日係圖書館睇書ar!!係個好學生ar!!

keekeekeekakakaka

記得留cmar!!

咁多位靚仔or靚女~!!


2007-07-17 06:44 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]