kary_HO
暱稱: 嵐.........癲癲得得 不計得失 <3

今日..............

我打個果死人畢業感言

攪到我比人鬧

佢地都唔知我係到做緊D好"重要"GE野

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

個畢業禮都唔好玩GE

所以我唔想返AR~!!

XDXD


2007-06-24 07:39 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]