佢條仆街一尾係渡同人講話我想叫左mama..我心林..你冇咩
佢自己想就係渡話人想..
明明係佢叫左我mama先嫁喇.,講話我想叫左佢
扮撚晒野,,條仆街以為自己係靚女,,成日係渡話人,又唔知自己
係一條豬扒,,成日係渡問佢同邊個邊個睇吓邊個靚d..唉..我心
林.2個都係豬扒喇,仲使乜問牙咁囉..煩到仆街..