|
^^CM唔準多過2個 如果多左2個既話就唔回覆 最好就打字 多謝合作^^

累死了啦各位,好耐無見囉。  |
分類: 未分類 |
各位係咪發覺我勁耐無上黎呢,因為本人極倦呀..所以無黎sorry!
依2日要返工呀,跟住又要返大學和...成日行黎行去呀。就黎死啦
唔知點解落雨就多野諗啦...d病走哂出黎囉
豬流感快d走呀
我到唔想寫太多野囉,今日啊妹考試字到無寫落去
想死呀?依家考試又唔寫字...想打嗎?真是的

我跟她像嗎?????
留言只能留cm嗎?不能打字嗎?請打字吧thz~~~
|
| 發表時間:2009-06-16 08:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
網主回覆
thz Posted at 2009-06-21 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`最近考試' 唔好意思喔` 而家先回c0mm3nt`
|
網主回覆
唔緊要....thz Posted at 2009-06-21 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
您留多過2粒刀吾緊要:) 我同您甘好傾xD
我只系吾想d人系甘cmcm甘洗-__-'
回到好悶哇`又吾傾計.甘有咩意思啵; 哈!
|
網主回覆
^^...你對我真好呢!!! Posted at 2009-06-21 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-21 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-21 05:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment;]' 兩個吾同人黎架-0-? 好似喔;]
|
網主回覆
=.=我個fd囉哈哈..... Posted at 2009-06-21 05:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2009-06-21 05:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|