cursorshelp


MusicPlaylistRingtones

 討厭等待...但常在等待......琛BLOG
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片2009 年 8 月 25 日  星期二   晴天按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
                                                   
            ^^CM唔準多過2個 如果多左2個既話就唔回覆 最好就打字 多謝合作^^    
    
難道我打的字是假的?? 愉快
分類: 未分類

我明明寫住唔好咁多cm..只可以2個 d人看不到嗎??

我打的字是假的嗎??有d人乖乖既..就打2個..同埋打字...

我就黎瘋子了啦..近期忙到嘔呀!好多人打電話黎呀

又問我拎電話號碼~~好似做緊生意咁和 呵呵呵

人氣想沖到900到5得...咁少人黎嫁??我blog 5好睇咩依家!

唉..近期好灰呀 好煩好煩 開學既事就黎煩啦

大二啦=.=唉......

發表時間:2009-08-25 10:26 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 karykary29 的日誌)


kathy1017s 於 2009-08-26 12:03 AM 發表:
★`C()m²en+ ;)
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathy1017s 於 2009-08-26 12:03 AM 發表:
★`C()m²en+ ;)
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathy1017s 於 2009-08-26 12:02 AM 發表:
★`C()m²en+ ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



johntsui 於 2009-08-25 10:44 PM 發表:
佢俾我電暈左 哈哈
講笑而已
尼排忙咩` 小見左你
次次來親都問我開唔開 緊係開心死LA 哈`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweety_k 於 2009-08-25 10:43 PM 發表:
我都煩緊開學既事
仲有一大堆功課未做  唉~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweety_k 於 2009-08-25 10:40 PM 發表:
唔緊要啦;)
因為我都好耐冇黎-3-   sor啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bab1_s1u 於 2009-08-25 10:38 PM 發表:
邊令a_a.
吾好讚我甘多喇^v^.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bab1_s1u 於 2009-08-25 10:31 PM 發表:
babe吾好甘喇-_-.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






karykary29
暱稱: >,<♥琛琛♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-27
回了台灣...對不起~~~
難道我打的字是假的??
傳說中既SORRY SORRY黎...
人氣要到800呀~~^^
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
文章分類
全部 (40)
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 1199
今日人氣: 9
累積人氣: 1915
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed