今日約左臭P同李錦毛打波,, 點知朝早打勁多次電話去李錦毛都冇人聽!! (*搞錯牙XP)
李明仁放我地飛機,,, 狗到死!!
12點就落左街打波啦,,, 之後先知臭K同牙麻都去
我地打到3:30就走左啦
系我地走之前果幾分鐘.. 有隻DOG系咁望住我地
原來佢想咬走個羽毛球 ,,,,
突然, 佢就.........
之後我地攞住D野走開... 點知吾記得左拎番個波
最後又俾隻DOG咬走左
心痛........"我個球牙........ GIVE ME BLANK!!"
番到屋企就訓牙訓..........訓到6:30就醒左!!
|